
Toyota CH-R, der er designet af den danske bildesigner Stephan Rasmussen, blev lanceret i 2017. I 2018 blev der solgt 2.000 eksemplarer af C-HR i Danmark og over 147.000 i Europa. Det placerede den som den næstmest populære Toyota-model i Europa i 2018 kun overgået af Yaris.
Nu er tiden inden til en let revision som først og fremmest medfører, at C-HR nu kan fås med den 2-liters hybriddrivline på 184 hk, som allerede findes i flere andre Toyota-modeller. Det bliver dermed den hidtil kraftigste C-HR.

De synlige ændringer er få. LED for- og baglygter er opgraderet med ny teknologi, hvor kørelys og det dynamiske blinklys integreres i samme pære, så kørelyset skifter til det dynamiske blinklys i den side, der blinkes til.
En ny lille, sort blank bagspoiler forbinder baglygterne, hvilket giver bilen et enkelt og rent udtryk.
Teknisk set har Toyota ændret servostyringen, så den angiveligt giver bedre føling med styringen, hvilket sammen med en ny afstemning af affjedringen skulle give en mere dynamisk køreoplevelse. Den er dog forbeholdt den nye kraftigere 2,0 liters-udgave.

Støjisoleringen er blevet bedre, og så er er multimedie-systemet opgraderet med automatisk smartphone integration og Apple CarPlay/Android Auto.
Den reviderede C-HR introduceres først i begyndelsen af 2020, og priserne p er endnu ukendte.
Til gengæld sælger Toyota ud af den udgående model. Lige nu fås alle udgaver med metallak uden merpris (7.490 kr.), og en særligt Premium Selected-udgave giver udstyr for 35.000 kr. uden merpris.