Bugatti Veyron har alle dage været en brutal hyperbil, og et triumferende eksempel på, hvad ingeniørkunsten kan skabe. Den tysk-franske hyperbil har 16 cylindre, fire turboladere og 1.001 hk i sin grundform. Men Veyron, der tidligere var verdens hurtigste gadebil, har altid været nødt til at møde de samme støjkrav som alle andre gadebiler.
Det har fået det amerikanske firma Royalty Exotic Cars, der udlejer og modificerer superbiler, til at udstyre deres Bugatti Veyron med en speciallavet titaniumsudstødning, som virkelig får tonerne til at flyde frit.

Ikke verdens første Veyron med titanium udstødning
Titlen på videoen snyder lidt. For selvom den siger, at det er verdens første Veyron med titanium-udstødning, anerkender ejeren, at standard udstødningen også er titanium. Genkender du navnet, er det ikke uden grund.
Houston Crosta har tidligere rodet med Veyron. Han konverterede en Veyron fra firehjulstræk til baghjulstræk tilbage i 2018 og lavede en video med en masse burnouts. Modificering af udstødningen er lidt mildere sammenlignet med det, men opsætningen her er faktisk noget, Crosta prøver at sælge til andre eventyrlystne Veyron-ejere.
Crosta hævder, at der også skulle være en gevinst på omkring 10-15 pct. i øget effekt. Vi forholder os skeptisk overfor den del, men under alle omstændigheder får Veyron’en en fed lyd. Se selv videoen herunder.