BMW i8 Roadster
BMW i8 Roadster © Søren Juul

BMW-kunder er de mest tilfredse for 8. år i træk

For ottende gang i træk har BMW vundet kundetilfredshedsundersøgelsen AutoIndex, som udføres af FDM og Loyalty Group

16. maj 2019 af Bil Magasinet


FDM og Loyalty Group har netop offentliggjort resultatet af deres årlige kundetilfredshedsundersøgelse AutoIndex, og BMW indtager igen førstepladsen som bilmærket med de mest loyale og tilfredse kunder i Danmark.

BMW slår desuden rekorden med den højeste score nogensinde med 920 indekspoint ud af 1.000 mulige.

Mere end vi kunne håbe på

”At tage titlen for ottende gang i træk og ovenikøbet med rekordhøj score er næsten mere, end vi kunne håbe på. Vores autoriserede samarbejdspartnere arbejder hårdt hver eneste dag for at levere den bedst mulige service over for vores kunder, og derfor er det en meget stor fornøjelse, at vi igen har formået at rykke os i positiv retning,” siger administrerende direktør hos BMW Danmark, Jan Askholm, i en pressemeddelelse.

Vi er gået frem på både salgs- og værkstedsoplevelsen med hhv. 4,0 og 2,8 procent. Det er netop her, at kundeoplevelsen har så stor betydning, og derfor er det meget tilfredsstillende, at vi har formået at løfte det i forvejen høje niveau,” lyder det.

Autoindex 2019

AutoIndex er en kundetilfredshedsundersøgelse, som udføres af FDM og Loyalty Group. 

I år med deltagelse af cirka 23.000 danske bilejere. 

Alle bilmærker bliver målt på bilens egenskaber, forhandlerens kompetencer, værkstedets kompetencer samt loyaliteten over for mærket.

Læs mere om AutoIndex

Måske er du interesseret i...

Vil du have de seneste bilnyheder?

Du får det eksklusive særtillæg, 9 Spændende Bilsamlinger, til download, efter du har tilmeldt dig nyhedsbrevet. Bemærk dog, at der godt kan gå op til to timer.