Lamborghini har lavet en meningsløs reklame – som du er nødt til at se

Lamborghini's kunne nøjes med et markedsføringsbudget på størrelse med en 5-årigs sparegris, men alligevel sprænger de budgettet for at gøre din lyst til en italiensk superbil endnu større.

7. december 2016 af Bil Magasinet

Lamborghini behøver ikke lave reklamer. Deres biler sælger sig selv – uden problemer. Derfor er enhver reklame for det eksklusive italienske bilmærke som udgangspunkt overflødig, men det har ikke forhindret Lamborghini i at gøre netop dét.

Med den nye reklame vil de gerne gøre opmærksom på, at der nu findes intet mindre end fire udgaver af den lille Lamborghini Huracán. En åben og en lukket med firehjulstræk – og det samme med baghjulstræk.

Ifølge Lamborghini er hele formålet med filmen at reklamere for deres slogan “Driven by Instinct” som oversat kan betyde “Drevet af instinkt”.

Men selvom den sikkert flere millioner dyre video-produktion som udgangspunkt er meningsløs, så må du ikke snyde dig selv for to minutters fart og ren V10-lyd.

Se videoen her:

Måske er du interesseret i...