Vind et sæt 19" Barracuda

Er du sommerklar? Hvis ikke, så deltag i den vilde fælg-konkurrence

23. maj 2013 af Kasper Erling

Der er langt fra europæisk lavkonjunktur, pessimisme og hvisken om statsbankerotter til den lille by i de schweiziske Alper, hvor Barracuda Wheels holder til. Her må de smile hele vejen ned til banken, for alene i Danmark har de siden 2008 mere end tidoblet deres salg.

Opskriften har været enkel: individualisering! Konceptet er, at du som kunde for en meget beskeden merpris kan få fælgen i alle mulige specielle bredder, farver og overfladematerialer - både eger, kanter, bolte, ja, selv fælgtromlen får sin sag for.

Michael fra Scandinavian Car Styling, der er importør, og som også selv lige har bestilt nogle 20” Arrows i sortcrom og carbon-look til sit eget bilprojekt, fortæller om princippet: “Det er lidt ligesom en schweizerkniv: Du køber måske den samme fælg som mange andre. Men du bestemmer selv, for farverne og overfladerne kan du stort set selv designe. Så har du for en fornuftig pris noget, som er helt dit eget unikke design. Barracuda er kendt for at levere fælgene i forskellige bredder, så de fleste lige kan få en tomme ekstra bagpå i forhold til foran. Det får bare hele bagenden til at se ekstra bredhoftet ud, når der lige ligger et par mega fælgkanter og lurer".

T6 til venstre og Arrows til højre

Den mest populære fælg har i flere år været den klassiske T6 med bred kant, men Michael mener, at den i år får kamp til stregen af den nye Arrows, der har det helt nye “Deep Concave”- design, hvor bagfælgene er ekstremt grydeformede. “Det giver den sygeste effekt, når hjulene kører rundt,” fortæller han.

Og nu kan du være med til at sætte dit præg på statistikken. For kommer du med dit bud på, hvilken af de to fælge, T6 og Arrows, der kommer til at rykke mest, kan du vinde en af de to fælgmodeller i 19” til din egen bil. Held og lykke!

www.scs.dk

Vinderen trækkes 3. juli og får direkte besked.


Hvilken fælg bliver det største hit?


Dine oplysninger

ja
nej

Tilmeld mig til Bil Magasinet's nyhedsbrev.
Når jeg deltager i konkurrencen accepterer jeg samtidigt at modtage spændende nyhedsbreve og tilbud om Medieprodukter, Bolig & Livsstil, Sport & Fritid, Rejser, Mode & Skønhed, Dagligvarer, Events, Analyser og Spil via brev, telefon og andre elektroniske medier f.eks e-mail og sms fra Bonnier Publications Koncernen og samarbejdspartnere. Læs mere.

Konkurrencen er desværre afsluttet.

Se flere konkurrencer

Du har allerede deltaget
Tak for din deltagelse!

Måske er du interesseret i...